[O2] Czy metalowa rurka podciśnienia jest mocowana do silnik

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bogzio
    Classic
    • 2012
    • 4

    [O2] Czy metalowa rurka podciśnienia jest mocowana do silnik

    Pomiędzy 49 a 51 przy rozgrzanym silniku.
    Tylko jeśli by był źle ustawiony kąt wtrysku to przy mrozach miał byś jeszcze większe problemy z odpaleniem.
  • andrzejkaczor
    Classic
    • 2010
    • 5

    #2
    [O2] Czy metalowa rurka podciśnienia jest mocowana do silnik

    Witam,

    2.0 TDI PD BMM rok 2006. Ostatnio byłem w ASO Kraków na ulicy Conrada, bo miałem przedmuch uszczelki (cylinder 1) pod głowicą. Chłopaki robili łącznie 5 dni robocze i tak się "spieszyli", że chyba zapomnieli o właściwym zamontowaniu metalowej rurki podciśnienia dla regulacji chłodnicy spalin. Jednakże pewności nie mam, bo nie przysiaduję zbyt długo przy samochodzie, dlatego piszę na forum.
    Koledzy, którzy mają BMM, możecie mi potwierdzić moje przypuszczenie, że metalowy wężyk podciśnienia do sterowania chłodnicy spalin jest przymocowany do silnika na wysokości trzeciej czarnej opaski (do plastiku od węża prowadzącego do intercoolera)? Zamieszczam linki do zdjęć wraz z czerwonymi strzałkami, aby nie było wątpliwości, o co mi chodzi. Obecnie u mnie ten metalowy wężyk zupełnie wisi na elastycznym wężyku i to mnie martwi. Na razie dobrze się to trzyma, ale z czasem elastyczny wężyk może stracić swe właściwości i ulec sile grawitacji metalowego wężyka, co może doprowadzić do utraty podciśnienia do sterowania turbiny. Metalowy wężyk podciśnienia to prawdopodobnie 03G131055J albo 03G131055Q, ale nie jestem pewien, bo Etka tego dobrze nie pokazuje.

    Lokalizacja metalowego wężyka podciśnienia:


    Obejma na metalowej rurce:


    Tutaj można zlokalizować metalową rurkę:


    Jeśli metalowa rurka jest rzeczywiście mocowana do silnika, to pojadę do ASO na reklamację albo sam to przymocuję.

    Pozdr.
    Andrzej

    Komentarz

    Pracuję...